wtorek, 22 grudnia 2015

Kamuflaż

  Wiecie jak to jest zostać skazany w wieku dwudziestu trzech lat za zabójstwo swojego najlepszego przyjaciela Marka? Ja wiem. Tylko, że ja tego nie zrobiłem. Dzień w którym zapadł wyrok czułem swoją bezsilność bo po prostu nie wiedziałam jak dowieść swojej niewinności.Nikt mi nie wierzył, a poza tym miałem żadnych dowodów. Wystarczy, że tam byłem. Zostałem zamknięty w celi z niejakim Billem. Udusił swoją żoną stanikiem twierdząc, że to ona go do tego wszystkiego sprowokowała. W więzieniu nie miałem przyjaciół. Pracowałem w więziennej bibliotece i dużo czasu spędzałem w kuchni. Pomagałem w przygotowywaniu posiłków. Często myślałem o swojej dziewczynie Susie, która podczas pierwszej wizyty w więzieniu po prostu oznajmiła, że między nami koniec. Nienawidzi mnie i nie chce mnie znać. Nigdy mnie tak naprawdę nie kochała. Nikt mnie nie odwiedzał. Moja rodzina się mnie wyrzekła. Radziłem sobie całkiem dobrze ale często myślałem o samobójstwie. Po co mam żyć? Przecież nikt na mnie nie czeka. Jednak była jedna osoba, która wierzyła, że jeszcze możemy wygrać. Moja Pani adwokat Mandy Cooper. Była wspaniała. Walczyła o mnie jak lwica w sądzie. W więzieniu spędziłem osiem lat i tylko ona dawała mi nadzieję, że uda mi się stąd wydostać.
 
  Teraz jestem wolny, z nową twarzą, osobowością i nigdy nie czułem się bardziej wściekły niż teraz. Musiałem zmienić swoją tożsamość aby wrócić do gry i dowieść kto tak naprawdę zabił Marka. Dobrze wiedziałem o jaką stawkę gra się toczy. O moje życie i nie tylko. Być może powrót do rodzinnego domu będzie dla mnie jakąś wskazówką?



***
Witajcie Nasi Kochani!
Jak Wam się podoba Nasza okładka? 
Życzymy Wam Wesołych Spokojnych, pełnych radości i miłości Świąt Bożego Narodzenia. !!
Zachęcamy do komentowania :D <3
Mia&Lilli

1 komentarz:

  1. Po raz kolejny już sam opis mnie zabił. A potem okładka, niebieskie niebo, zielona trawka, sielska anielska wioska, ostatnie miejsce, w której spodziewałabym się znaleźć takiego bohatera. Super!

    OdpowiedzUsuń